wtorek, 20 maja 2014

Nowa atrakcja w Puerto del Rosario

Mam wręcz ochotę powiedzieć PIERWSZA atrakcja w Puerto del Rosario, ale jest jeszcze centrum handlowe Las Rotondas (moja siostra i mamuśka są wiernymi fankami) i coroczne Baile de Taifas (to już niedługo, jej!:))).

Z braku pomysłów na co wydać pieniądze (dziwi mnie to w obliczu kryzysu) kilka miesięcy temu w Puerto del Rosario zaczęły się pojawiać murale. Od 2011 malowano fasady, a że wyszło trochę nudno - dorzucili między innymi superbohaterów, sztuczną plażę i dinozaury.







(mój ulubiony, na żywo wygląda jak 'na żywo' a nie narysowany :P )


źródło: masfuerteventura.com, google.com/image


Puerto del Rosario jest dosyć nieciekawym i nudnym miastem, a murale sprawiły, że można zawiesić na czymś oko (poza fajnymi facetami, ale też ich tam mało). Ja jestem na tak, chcę więcej - niech namalują kilka w moim Puerto Lajas.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz